La feina creativa d’Snik a les xarxes socials de Tarragona Turisme, destacada en un llibre
Estem contents i ho compartim! La tasca d’Snik Comunicación en la gestió de les xarxes socials del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona ha estat una de les pràctiques d’èxit destacades per una nova publicació sobre màrqueting digital. El manual Community manager. La guia definitiva, escrit per l’experta en màrqueting i social media María Lázaro i publicat aquesta primavera pel grup Anaya Publicaciones, es fa ressò del projecte El Fil de Tarragona Turisme, una iniciativa ideada, impulsada i gestionada per Snik durant l’any 2018 al perfil de Twitter de Tarragona Turisme.
La secció, gestada des de la mateixa agència, consisteix en una successió de tuits (el que es coneix com a fil) en què, amb una periodicitat setmanal, es tracta en profunditat un tema d’interès turístic de la ciutat de Tarragona. Durant els mesos de posada en marxa del projecte, es van tractar aspectes com la història d’elements patrimonials destacats (com l’amfiteatre romà de Tarragona o la Catedral), es van dissenyar rutes per la ciutat (com la ruta modernista dedicada a l’arquitecte Josep Maria Jujol) i, fins i tot, es van oferir més detalls sobre tradicions de la ciutat, com les festes de Sant Magí i de Santa Tecla. El projecte es va impulsar tant en llengua catalana com castellana.
El manual de Maria Lázaro destaca aquesta tasca juntament amb altres institucions, públiques i privades, que també han fet servir l’eina dels fils de Twitter per fer arribar el missatge de la marca al seu públic objectiu, oferint un major valor afegit als continguts publicats.
I ara, vols descobrir els diversos Fils de Tarragona Turisme publicats? Et portem! https://twitter.com/tgnturisme/moments