Equip

Equip

27/09/2021

Creatius. Especialistes. Eficients.

Perquè ens encanta treballar bé però de manera única i original. Perquè ens apassiona la nostra feina. Perquè sempre és millor treballar amb un somriure, a Snik Comunicació ens agrada aportar als projectes un toc especial. Descobreix el nostre equip de capsbojos d'alta densitat neuronal. :-)

 

Marta Lagé

Apassionada de la gestió i el contacte amb els clients, i la gestió de xarxes socials.
Grau en Marketing i investigació de mercats per la UOC, Grau superior en Marketing digital per al IOC i Master en Comunicació de Moda a La Blanquerna.

Sonia Compadre

Direcció creativa i copywriter amb més de 18 anys d'experiència al sector online portant a terme projectes per a clients i agències locals i multinacionals.
Llicenciada en Publicitat i RRPP per la UAB (Barcelona), Màster en escriptura creativa per a cinema i TV.

Azahara Palomares

Periodista de reconeguda experiència, especialitzada en estratègia de social mèdia i marketing digital.
Llicenciada en Periodisme per la UAB. Màster en marketing digital i Postgrau en Turisme Cultural per la UOC. Grau en Història de l'Art per la UNED.

Eduardo Zotes

Expert en marketing digital especialitzat en estratègias de posicionament SEO i campanyes de pagament SEM-PPC.
Consultor de marketing digital Llicenciat a la Universitat d'Oviedo i Postgrau a la UOC..

Jordi C.

Director d'Art amb més de 18 anys d'experiència creant i dissenyant per a agencies i projectes de primera línia com el Museu de Cera de Barcelona, hoy-voy, FEM, entre altres.
Tècnic Superior en Arts Gràfiques a l'Escola d'art i disseny de Vilanova i la Geltrú

Eric, programador en Snik Comunicación

Eric Carrera

Maquetador i programador web i de l'ecosistema digital, apassionat del codi i els algoritmes.
CFGS Desenvolupament d'Aplicacions Web, Informàtica, comunicacions i serveis d'assistència a més de CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes. Curs d'Etical Hacking.