L’agència immobiliària Monika Rüsch va confiar en Snik Comunicación per millorar el seu posicionament SEO i en només tres mesos (d’abril a juny del 2021) ha aconseguir pujar de la posició 32 a la 8ª, fet que suposa arribar a la primera pàgina del cercador.
Sobre el client: Monika Rüsch és una immobiliària de luxe, experta en compra, venda i lloguers d’alt nivell i es troba situada al barri de Pedralbes, a la zona alta de Barcelona.
Desafiaments: el 2019 la immobiliària Monika Rüsch va renovar completament el seu web sense tenir en compte tècniques SEO i va perdre tot el seu posicionament a Google, fet que afectava els seus resultats empresarials. Durant el 2020, un any veritablement complicat, no va dedicar esforços extra al SEO. Però sabien que haurien d’afrontar aquesta situació i, per això, el 2021 van confiar en Snik Comunicació per dissenyar tota l’estratègia SEO, amb l’objectiu de recuperar i augmentar el seu posicionament.
Estratègia d’Snik Comunicación: un equip de cinc professionals van abordar l’estratègia necessària per aconseguir l’objectiu: una directora de projecte (per liderar el plantejament del mètode a seguir), una content manager (per redactar els continguts optimitzats SEO), una executiva de comptes (per portar el contacte amb el client), un tècnic SEM (per gestionar les campanyes i enfocar-les en la mateixa línia que l’estratègia SEO) i un dissenyador (per realitzar les creativitats per a totes les accions abans comentades).
Amb aquest equip, Snik Comunicación va plantejar un mètode global que incloïa una estratègia dirigida a la creació de continguts, SEO tècnic, campanyes a Adwords, canvis de paraula clau al web, notes de premsa a mitjans digitals i accions de link building (SEO on page) i una òptima estratègia de keywords. Tot coordinat per millorar, en el menys temps possible, el posicionament del site de Monika Rüsch.
Resultats obtinguts: en només 3 mesos! (d’abril a juny del 2021) el web de la immobiliària Monika Rüsch ha passat de la posició 32 a la 8ª al cercador de Google, fet que suposa la primera pàgina.
Una bona estratègia SEO és la forma més fiable, segura i rendible per donar visibilitat a una empresa a internet.
Els usuaris cada cop confien més en els resultats orgànics perquè són els que ofereixen més qualitat per a les seves cerques.