A Snik estem passant un estiu d’allò més musical, després d’haver estar seleccionats per dinamitzar i gestionar les xarxes socials del Festival Internacional de Música de Cambrils en la seva 46ª edició, a més de la creació de les campanyes online i offline.
A Snik hem estat seleccionats com agència de màrqueting i publicitat digital per al 46è Festival Internacional de Música de Cambrils, gràcies a l’experiència acumulada al sector, el coneixement en la gestió de l’entorn online amb què comptem, la comprensió del consumidor d’aquest tipus d’experiències, i ser capaços de dur a terme campanyes innovadores i estratègiques, basades en dades i en la creativitat. De fet, precisament per això, hem estat els responsables del disseny de la campanya offline a autobusos, mupis, pommings, flyers i banderoles.
El Festival Internacional de Música de Cambrils té el seu origen l’any 1974, sent un referent musical dels estius a la Costa Daurada. Al llarg dels anys ha treballat per aconseguir una difusió més gran de la música clàssica, però cada cop s’ha obert més a d’altres tendències artístiques, com la dansa o fins i tot el teatre. Aquest any, organitzat per la promotora Br Music Live, compta amb un cartell d’artistes reconeguts com El Pot Petit, Bonnie Tyler, Stay Homas, Camela, Manel, OBK, Prok o Richard Clayderman, entre altres.
Aquest any, complicat a causa de la pandèmia, s’ha requerit l’aplicació de mesures especials de seguretat i prevenció de la Covid-19, i s’ha hagut de saber transmetre tot això de forma clara i connectant amb els seus usuaris: més de 10.000 seguidors a Facebook, gairebé 1.500 seguidors a Twitter i 650 a Instagram. I aquest ha estat un dels punts de base per a l’estratègia que estem aplicant a les xarxes socials del Festival, a més de la realització de sortejos, campanyes i altres accions online per optimitzar i aconseguir la màxima eficiència amb les seves propostes.
A Snik Comunicación hem aportat la nostra experiència 360º amb més de 15 anys de trajectòria i el nostre expertise en comunicació i branding on i offline, a més d’originalitat, frescor i eficiència. Ballem?
El teu estudi de comunicació, publicitat i màrqueting digital