Donar un servei integral als nostres clients és que surtin a la primer posició de la primera pàgina de Google sobre un resultat de més de 4 milions d'opcions.
No hi ha prou amb crear un web que comuniqui, indexi, ofereixi informació interessant i atregui l'atención del usuari. El web ha d'aparèixer als primers llocs dels buscadors per aconseguir arribar al públic objectiu: ens referim a clients actuals i potencials.
El 2012, a Snik Comunicación vam crear el web de Termic Paper. Un web enfocat a mostrar i informar dels productes en catàleg i les seves aplicacions per a supermercats, negocis, comerços i tota mena de botigues.
Un web desenvolupat en HTML amb posicionamient natural, é a dir, amb text entenedors per als usuaris però també per als cercadors més importants de la xarxa. Amb metadades amb què es pugui informar aquests mateixos cercadors del caràcter i l'oferta del web.
Però un cop acabat el web, la feina no s'acaba. Si volem que ens trobin, escalar posicions a Google per sobre dels nostres competidors, ser més visibles amb el temps, hem de seguir una estratègia de creació de continguts que ens ajudi a actualitzar el nostre web. I amb això, ser atractius per a Google.
Termic Paper va entendre aquesta necessitat per al seu negoci com a una inversió. Avui, vuit mesos després de començar a realitzar aquesta tasca de manteniment i creació de continguts, Termic Paper ha assolit la posició 1 de la primera pàgina de Google amb un dels seus productes estrella "separador congeladores".
Això significa que cada cop que algú busca aquesta combinació de paraules, la primera empresa que apareix oferint-li aquest producte és Termic Paper, el mateix que va succeir en el seu dia amb Xhoping, quan ens van encarregar la mateixa tasca.
Què hi ha millor per dinamitzar un negoci que ser el primer a oferir al client allò que cerca? ASnik Comunicación tenim la resposta, i sabem com ajudar-te. Amb una petita inversió pots aconseguir grans resultats.